BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

17/2022 Świadczenie usług z zakresu BHP i p.poż

17/2022 Świadczenie usług z zakresu BHP i p.poż

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego Świadczenia usług z zakresu BHP zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:

1) Świadczenie usług z zakresu BHP w rozumieniu art. 2373 § 2 Kodeksu Pracy oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy i wykonywania czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej w rozumieniu ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 15 października 2009r., a w szczególności:

a) bieżące doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa pracy oraz w zakresie przepisów p. poż.;

b) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń okresowych w zakresie BHP i ochrony p. poż.;

2) przeprowadzenie szkoleń okresowych dla pracowników Zamawiającego w tym:

    1. szkolenia okresowe pracodawców i osób kierujących pracownikami – 8 osób;

    2. szkolenia okresowe pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych – 5 osób;

    3. szkolenia okresowe pracowników zatrudnionych na stanowiskach administracyjno – biurowych – 8 osób;

    4. szkolenia okresowe pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocniczych i obsługi – 15 osób (m. in. pracownicy socjalny, intendent itp.).

Liczba osób ma charakter szacunkowy stanowiący pomoc w wyliczeniu zryczałtowanej stawki miesięcznej w ramach przedmiotu zamówienia.

3) opracowanie projektów instrukcji i przepisów wewnętrznych regulujących problematykę ochrony przeciwpożarowej oraz jej aktualizację;

4) pełnienie funkcji inspektora ochrony p. poż. w odniesieniu do budynków jednostek Ośrodka;

5) prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;

6) planowanie i koordynowanie przeglądów techniczno-konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego, badań wydajności hydrantów wewnętrznych i innych urządzeń i systemów przeciwpożarowych oraz planowanie i realizacja potrzeb w tym zakresie;

7) udział w przeprowadzaniu czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej przeprowadzanych przez Państwową Straż pożarną;

8) zgłaszanie wniosków dot. poprawy stanu p. poż.

9) proponowany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2022r.

10) propozycja wnioskodawcy dotycząca warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotu Zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do świadczenia usług przeciwpożarowych tj. posiadającymi:

  1. a) wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności z zakresu BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP,

    b) udokumentowane 2-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług p. poż.,

    c) uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia szkoleń,

    d) aktualne szkolenie okresowe dla służby BHP,

    e) aktualne uprawnienia inspektora ochrony p. poż.,

Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia może zlecać realizacji usługi podwykonawcom.

Wykonawca zapewnia ciągłość wykonywania usługi.

Zamawiający uzna, że warunki wymienione w pkt 10 lit. a-e kiedy przedłoży dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia spełniają wymogi określone w pkt 10. lit. a-e.

Niespełnienie jakiegokolwiek warunku będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

11) Proszę o podanie ceny za całość zamówienia.

 

 

W razie dodatkowych pytań dotyczących kwestii merytorycznych zapraszam do kontaktu z p. Dawidem Kawałkiem pod nr tel. 32 287-95-03 wew 620.

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 31.01.2022r. do godziny 9:00


Data wytworzenia: 2022-01-24 12:57 Autor: Agata Banasiak Data publikacji: 2022-01-24 12:57 Osoba udostępniająca na stronie: Agata Banasiak Data ostatniej modyfikacji: 2022-01-25 Osoba modyfikująca: Agata Banasiak