BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

21/ZP/2021 Prośba o dokonanie wyceny usługi ochrony obiektów MOPR Piekary Śląskie

21/ZP/2021 Prośba o dokonanie wyceny usługi ochrony obiektów MOPR Piekary Śląskie

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego polegającego na realizacji usługi ochrony i utrzymania obiektów Zamawiającego znajdujących się w Piekarach Śląskich; monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowych; zapewnienie ochrony osób i mienia dla organizowanych wydarzeń, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę ww. usługi uwzględniając opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
realizacja usługi ochrony i utrzymania obiektów Zamawiającego znajdujących się w Piekarach Śląskich; monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowych; zapewnienie ochrony osób i mienia dla organizowanych wydarzeń.

CZĘŚĆ I:

A.    Budynek przy ul. Bpa Nankera 103: całodobowa ochrona osób i mienia (8760 godzin); obsługa kotłowni wraz ze zrzucaniem opału; zamiatanie i utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego;
B.    Budynek przy ul. Kusocińskiego 4: całodobowa ochrona osób i mienia (8760 godzin); zamiatanie  i utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego;
C.    Budynek przy ul. Długosza 92: czasowa ochrona osób i mienia (pn.: 7.00-17.30; wt-czw.:  7.00-16.00; pt.: 7.00-14.30 wskazane godziny świadczonych usług mogą ulec zmianie (zwiększeniu  bądź zmniejszeniu) szacowana ilość to 2275 godzin (minimalna liczba wynosi 2258 godzin);

CZĘŚĆ II:

D.    Budynek przy ul. Długosza 92: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
E.    Budynek przy ul. Żwirki 23: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
F.    Budynek przy ul. Kalwaryjskiej 58: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
G.    Budynek przy ul. Wyszyńskiego 31: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
H.    Budynek przy ul. Wigury 5: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
I.    Budynek przy ul. Okrzei 25: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
J.    Budynek przy ul. Bytomskiej 67: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
K.    Budynek przy ul. Gen. Maczka 13: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji (od momentu uruchomienia instalacji alarmowej i przekazania obiektu protokołem); konserwacji instalacji alarmowej;
L.    Wydarzenia organizowane przez Zamawiającego: zapewnienie ochrony osób i mienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączeniu.

Termin wykonania zamówienia:
Dla punktów od A do J: od 01.01.2022 r. od godziny 00:01 do 31.12.2022 r. do godziny 00:00.
Dla punktu K: od momentu uruchomienia instalacji alarmowej i przekazania obiektu protokołem – załącznik 2a umowy.
Dla punktu L: maj lub czerwiec 2022 r. (z możliwością odwołania Pikniku z przyczyn niezależnych od organizatora, 2 osoby po 4 godziny, termin ustali Kierownik Działu Pieczy Zastępczej).


Proszę o dokonanie szacowania wartości zamówienia w oparciu o poniższy wzór:

    Część I:

    A Ilość godzin pracy ochrony w roku: 8760h
    (uzupełnić za godzinę świadczenia usług):
        kwota netto – ………. …zł / kwota brutto – ……….. zł
            Przewidywana wartość netto usługi na obiekcie: ………………………………….
            Przewidywana wartość brutto usługi na obiekcie: …………………………………

    B Ilość godzin pracy ochrony w roku: 8760h
    (uzupełnić za godzinę świadczenia usług):
        kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……….. zł
            Przewidywana wartość netto usługi na obiekcie: ………………………………….
            Przewidywana wartość brutto usługi na obiekcie: …………………………………

    C Szacowana ilość godzin pracy ochrony w roku: 2275h (minimalna ilość to 2258h)
    (uzupełnić za godzinę świadczenia usług):
        kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……….. zł
            Przewidywana wartość netto usługi na obiekcie: ………………………………….
            Przewidywana wartość brutto usługi na obiekcie: …………………………………

    Maksymalna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia (suma przewidywanych wartości usług na obiekcie)
        kwota netto – ……………………………………... zł
        kwota brutto – …………………………………….. zł

    Część II:

    D do K ryczałt miesięczny za monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego – w odniesieniu do jednego obiektu (obejmuje 16 interwencji w miesiącu, liczba rozliczana łącznie w odniesieniu do wszystkich obiektów)
        kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……….. zł
        Przewidywana wartość netto usługi na obiektach: ………………………………….
        Przewidywana wartość brutto usługi na obiektach: …………………………………

    D do K opłata za kolejną ponad 16 interwencję w miesiącu (liczba rozliczana łącznie
    w odniesieniu do wszystkich obiektów)
        kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……….. zł

    D do K opłata aktywacyjna – w odniesieniu do jednego obiektu
        kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……... ..zł
        Przewidywana wartość netto usługi na obiektach: ………………………………….
        Przewidywana wartość brutto usługi na obiektach: …………………………………

    D do J wykonanie rocznego przeglądu instalacji alarmowej i konserwacji – w odniesieniu do jednego obiektu
        kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……..... zł
        Przewidywana wartość netto usługi na obiektach: ………………………………….
        Przewidywana wartość brutto usługi na obiektach: …………………………………

    L za godzinę świadczenia usług (przewidywane 4h usługi)
        kwota netto – ………. .zł / kwota brutto – ………. zł
        Przewidywana wartość netto usługi: ………………………………….
        Przewidywana wartość brutto usługi: …………………………………

    Maksymalna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia (suma przewidywanych wartości usług)
        kwota netto – ………………………………... zł
        kwota brutto – ……………………………….. zł    

W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z działem Administracyjno-Gospodarczym pod nr tel. 32-668-66-45, natomiast w kwestiach proceduralnych z działem Zamówień pod nr tel. 32-287-95-03 w. 643

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 24.11.2021r.

 

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia: 2021-11-18 13:46 Autor: Agata Banasiak Data publikacji: 2021-11-18 13:46 Osoba udostępniająca na stronie: Agata Banasiak Data ostatniej modyfikacji: 2021-11-18 Osoba modyfikująca: Agata Banasiak