32/2022 usługa szkoleniowa – polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu Polskiego Języka Migowego (PJM) poziom A1 dla 1 uczestnika projektu „Daj sobie szansę” .
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi szkoleniowej – polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu Polskiego Języka Migowego (PJM) poziom A1 dla 1 uczestnika projektu „Daj sobie szansę” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:
Kod CPV: 80500000-9,
Organizacja kursu:
• ilość uczestników: 1 osoba,
• cel: nabycie umiejętności posługiwania się językiem migowym na poziomie podstawowym,
• Kurs powinien obejmować teoretyczne i praktyczne zagadnienia dotyczące m.in.:
- gramatyki Polskiego Języka Migowego - komunikowanie się kanałem wizualno-przestrzennym;
- nadawania i odbierania komunikatów w Polskim Języku Migowym;
- alfabet, liczebniki i liczebniki inkorporowane;
- słownictwo (ok. 450 znaków ideograficznych);
- zasady używania klasyfikatorów;
- ćwiczenia w wykorzystaniu klasyfikatorów.
• program szkolenia powinien obejmować łącznie 60 godzin dydaktycznych,
• kurs nie może trwać więcej niż 8 godzin zegarowych w danym dniu,
• kurs odbywać się będzie w dni robocze, w godzinach ustalonych z Zamawiającym,
• kurs musi zakończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia szkolenia z zakresu Polskiego Języka Migowego z odpowiedniego poziomu szkolenia.
• wymagania dotyczące miejsca przeprowadzenia kursu: miejsce kursu zapewni Wykonawca
z zastrzeżeniem, że przejazd z Piekar Śląskich (centrum) do miejsca kursu publicznymi środkami transport nie może przekroczyć 1 godziny,
• w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z ogłoszeniem stanu epidemicznego COVID 19, Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
Wykonawca usługi zapewnia:
• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku
z prowadzonymi zajęciami oraz w drodze do miejsca zajęć i z powrotem,
• ciepły zróżnicowany posiłek w trakcie trwania zajęć w postaci: obiadu (drugiego dania), kompotu lub soku, wody mineralnej (przy założeniu, iż liczba godzin kursu w ciągu 1 dnia będzie większa niż 6) lub poczęstunku kawowego (kawa, śmietanka do kawy, herbata, cukier, cytryna, herbatniki (przy założeniu, gdy kurs trwa co najmniej 4 godziny),
• pokrycie kosztów materiałów dydaktycznych,
• pokrycie kosztów dojazdu i z powrotem na zajęcia uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu,
• regularne 15 minutowe przerwy, a w przypadku gdy kurs trwa więcej niż 6 godzin zegarowych jedną 45 minutową przerwę.
Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
• prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, listy odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokół odbioru usługi, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie kursu z odpowiednio oznakowanych logotypami),
• przygotowania programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin, miejsca przeprowadzenia kursu oraz osoby prowadzącej kurs.
• przekazywania niezwłocznie informacji o nieobecności Uczestnika na zajęciach;
• wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie
z harmonogramem;
• przedstawienia dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.
Warunki udziału w postępowaniu:
• Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
• Wykaz wykonanych usług obejmujących przedmiot zamówienia potwierdzonych 3 referencjami(w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie).
Termin realizacji zamówienia: do 31.05.2022r.
Proszę o podanie stawki VAT......................% (w przypadku zwolnienia z VAT-u , wpisać ZW)
W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką nr tel. 32 2883574 wew. 642
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczna na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 25.02.2022r. do końca dnia.