BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

50/2021 Usługa poligraficzna polegająca na wykonaniu pakowaniu i rozładunku druków.

50/2021 Usługa poligraficzna polegająca na wykonaniu pakowaniu i rozładunku druków.

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego  świadczenia na rzecz Zamawiającego usług poligraficznych polegających na wykonaniu, pakowaniu i rozładunku druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe. Zapotrzebowanie przedstawione w załącznikach jako wzory druków.

1) druk wniosku o Ustalenie Zasiłku Rodzinnego oraz Dodatków do Zasiłku Rodzinnego, w ilości 1000 szt.

Specyfikacja druku:Papier biały biurowy 80g/m2, druk wysokiej jakości, tekst nieobcięty. Wydruk powinien być formatu A3, dwustronny zgodnie z poniższym załącznikiem. Wydrukowany na formacie A3 dokument musi być złożony na pół, gdzie po złożeniu druku, będzie występował w formie A4, bez zszywania. Kolejność stron wydruku musi być zgodna z dok. stanowiącym załącznik nr 1.

- załącznik nr 1 do umowy – WNIOSEK O USTALENIE ZASIŁKU RODZINNEGO ORAZ DODATKÓW DO ZASIŁKU RODZINNEGO wzór druku.

2) druk wniosku o Ustalenie Prawa do Świadczeń z Funduszu Alimentacyjnego, w ilości 300 szt.

Specyfikacja druku:
Papier biały biurowy 80g/m
2, druk wysokiej jakości, tekst nieobcięty. Wydruk powinien być formatu A4, dwustronny zgodnie z poniższym załącznikiem. Po wydrukowaniu strony spięte zszywką w lewym górnym rogu. Kolejność stron wydruku musi być zgodna z dok. stanowiącym załącznik nr 2.

- załącznik nr 2 do umowy – WNIOSEK O USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO wzór druku.

3) druk wniosku o Ustalenie Prawa do Zasiłku Pielęgnacyjnego, w ilości 400 szt.
Specyfikacja druku:

Papier biały biurowy 80g/m
2, druk wysokiej jakości, tekst nieobcięty. Wydruk powinien być formatu A3, dwustronny zgodnie z poniższym załącznikiem. Wydrukowany na formacie A3 dokument musi być złożony na pół, gdzie po złożeniu druk, będzie występował w formie A4. Kolejność stron wydruku musi być zgodna z dok. stanowiącym załącznik nr 3.

- załącznik nr 3 do umowy – WNIOSEK O USTALENIE PRAWA DO ZASIŁKU PIELĘGNACYJNEGO wzór druku.

4) druk wniosku o Ustalenie Prawa do Jednorazowej zapomogi z Tytułu Urodzenia się Dziecka, w ilości 300 szt
Specyfikacja druku:

Papier biały biurowy 80g/m2, druk wysokiej jakości, tekst nieobcięty. Wydruk powinien być formatu A4, dwustronny zgodnie z poniższym załącznikiem. Po wydrukowaniu strony spięte zszywką w lewym górnym rogu. Kolejność stron wydruku musi być zgodna z dok. stanowiącym załącznik nr 4.

- załącznik nr 4 do umowy – WNIOSEK O USTALENIE PRAWA DO JEDNORAZOWEJ ZAPOMOGI Z TYTUŁU URODZENIA DZIECKA wzór druku.


5) druk wniosku o Ustalenie Prawa do Świadczenia Rodzicielskiego,
w ilości 100 szt
Specyfikacja druku:
Papier biały biurowy 80g/m
2, druk wysokiej jakości, tekst nieobcięty. Wydruk powinien być formatu A4, dwustronny zgodnie z poniższym załącznikiem. Po wydrukowaniu strony spięte zszywką w lewym górnym rogu. Kolejność stron wydruku musi być zgodna z dok. stanowiącym załącznik nr 5.

- załącznik nr 5 do umowy – WNIOSEK O USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZENIA RODZICIELSKIEGO wzór druku.


6) druk wniosku o Ustalenie Prawa do Świadczenia Pielęgnacyjnego, w ilości 100 szt
Specyfikacja druku:
Papier biały biurowy 80g/m
2, druk wysokiej jakości, tekst nieobcięty. Wydruk powinien być formatu A4, dwustronny zgodnie z poniższym załącznikiem. Po wydrukowaniu strony spięte zszywką w lewym górnym rogu. Kolejność stron wydruku musi być zgodna z dok. stanowiącym załącznik nr 6.

- załącznik nr 6 do umowy – WNIOSEK O USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZENIA PIELĘGNACYJNEGO wzór druku.

Proponowany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. lub do wyczerpania budżetu przeznaczonego na w/w cel.

Kontakt w kwestiach merytorycznych:

- Sylwia Katerla tel. 513-494-408 lub 32/668-65-85

W kwestiach proceduralnych:

- Magdalena Małota - tel. 32 2883574 wew. 643

Wycenę należy przedstawić w tabeli:

 

Rodzaj druku (załącznik wg opisu)

Cena jednostkowa za druk

netto/brutto

Cena całkowita zamówienia

netto/brutto

Załącznik nr 1

 

 

Załącznik nr 2

 

 

Załącznik nr 3

 

 

Załącznik nr 4

 

 

Załącznik nr 5

 

 

Załącznik nr 6

 

 

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 28.05.2021r. do końca dnia.


Data wytworzenia: 2021-05-27 12:20 Autor: Mateusz Oleksy Data publikacji: 2021-05-27 12:20 Osoba udostępniająca na stronie: Mateusz Oleksy Data ostatniej modyfikacji: 2021-05-27 Osoba modyfikująca: Mateusz Oleksy