BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

8/ZP/2021 Prośba o dokonanie wyceny w zakresie świadczenia usług opiekuńczych.

8/ZP/2021 Prośba o dokonanie wyceny w zakresie świadczenia usług opiekuńczych.

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego polegającego na świadczeniu usług opiekuńczych  dla osób wymagających pomocy w miejscu zamieszkania na terenie miasta Piekary Śląskie, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę ww. usługi uwzględniając poniższy opis przedmiotu zamówienia.

Opis przedmiotu zamówienia:

Usługa polega na realizacji zadania obejmującego opiekę, pielęgnację i pomoc w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych i zdrowotnych dla osób tego wymagających tj. świadczeniu usług opiekuńczych dla wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie osób wymagających pomocy w miejscu zamieszkania na terenie miasta Piekary Śląskie.
Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie przez 7 dni w tygodniu.

Termin wykonania zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy,  nie wcześniej niż od  26.07.2021r. do 31.12.2021r. lub do wyczerpania środków finansowych,  w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje: usługi opiekuńcze – do 13674 godzin w skali zamówienia
(Ilość godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb osób wymagających pomocy z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia).

Realizowany zakres czynności wykonywanych w ramach usług opiekuńczych, ich częstotliwość określany będzie (w formie zakresu usług przekazywanego wykonawcy pisemnie lub elektronicznie) indywidualnie dla każdej osoby wymagającej pomocy – zgodnie z jego potrzebami i może obejmować:

Zakres usług opiekuńczych
Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznego, w tym m.in.:
□ zakup artykułów spożywczych i innych niezbędnych do prowadzenia gospodarstwa domowego,
□ przygotowywanie prostych posiłków z uwzględnieniem ewentualnej diety zaleconej przez lekarza i/lub dostarczanie jednego ciepłego posiłku z wskazanego przez MOPR miejsca,
□ pomoc przy spożywaniu przez podopiecznego posiłków,
□ inne określone indywidualnie czynności niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania osoby w miejscu zamieszkania, w tym:
□ palenie w piecu,
□ przynoszenie węgla,
□ prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym
□ inne……………………………………………………………………………………………………………………...
Opieka higieniczna nad podopiecznym i jego otoczeniem, w tym m.in.:
□ sprzątanie pomieszczeń, w których przebywa podopieczny, w tym także:
 □ mycie okien ( raz na 3 miesiące),
    □ inne szczególne potrzeby w zakresie sprzątania, w tym,:
       ………………………………………………………………………………………………………………………
□ dbanie o sprzęty codziennego użytku, w tym :
□ mycie naczyń,
□ pranie,
 □ wynoszenie śmieci,
□ utrzymywanie w czystości urządzeń sanitarnych,
□ utrzymywanie higieny osobistej podopiecznego poprzez:
□ toaleta poranna i/ lub* wieczorna, w łóżku w łazience*
□ czesanie,
□ kąpiel,
□ pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, w tym wysadzanie na toaletę i basen,
□ utrzymywanie w czystości bielizny osobistej i pościeli,
□ pomoc przy ubieraniu,
□ zmiana pampersa,
□ obcinanie paznokci.                                                                                                                         □inne……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Zapewnienie, w miarę możliwości, kontaktów podopiecznego z otoczeniem, w tym m.in.:                  
  □ podtrzymywanie kondycji psychofizycznej podopiecznego poprzez
    □ zachęcanie do i towarzyszenie w aktywności fizycznej (np. spacery)
    □ zachęcanie do i towarzyszenie w aktywności intelektualnej (np. rozmowy, czytanie prasy i książek,     rozwiązywanie krzyżówek, gry planszowe),

□ pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
    □ pomoc w docieraniu do urzędów i instytucji,
    □ realizowanie odpłatności za usługi,
□ płacenie innych opłat
 jakich?…………………………………………………………………………………………………………………….
□ inne………………………………………………………………………………………………………………………
   
Wszelkie czynności w ramach powyższego zakresu wykonywane są z wykorzystaniem materiałów i środków powierzonych przez klienta opiekunce.

W przypadku, gdy usługi objęte umową będą świadczone na rzecz osoby u której podejrzewa się wystąpienie choroby zakaźnej (w tym na przykład w przypadku nałożonego na tą osobę obowiązku kwarantanny) lub na rzecz osoby, u której stwierdzono chorobę zakaźną, realizacja usługi będzie odbywała się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca na własny koszt zabezpiecza stosowne środki ochrony indywidualnej lub inne, umożliwiające realizację usługi zgodnie z niniejszą umową oraz obowiązującymi przepisami prawa oraz nie jest uprawniony do odmowy świadczenia takiej usługi, o ile odrębne przepisy wyraźnie nie stanowią inaczej.

Proszę o dokonanie szacowania wartości zamówienia w oparciu o poniższy wzór:

cena za godzinę świadczenia usług opiekuńczych ...........zł netto/.............zł brutto x 13674 godzin = całkowita wartość zamówienia ............zł netto/.............zł brutto

W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Martyną Adamek lub p. Alicją Łoboziak pod nr tel. 32-287-95-03 wewn. 623

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 05.07.2021r. do końca dnia.


Data wytworzenia: 2021-07-01 08:46 Autor: Katarzyna Boruta Data publikacji: 2021-07-01 08:46 Osoba udostępniająca na stronie: Mateusz Oleksy Data ostatniej modyfikacji: 2021-07-01 Osoba modyfikująca: Mateusz Oleksy